10de diciembre, I'm cold but I'm hot

 Min förkylning bad mig stanna kvar i sängen resterande av dagen och jag lyssnade på honom. Jag låg kvar i sängen och klev inte upp förr än halv 10 vilket kändes otroligt skönt. Jag äter fortfarande soppa alla måltider nu för tiden förutom till frukost. Men tro mig, man tröttnar inte på en förändring så lätt. De senaste dagarna har jag hällt i mig potatissoppa, räksoppa, kantarellsoppa och ikväll blir det hm.. skaldjurssoppa!

 Det gör mindre ont i halsen när den varma såsen rinner ner för min strupe. Låter ganska äcklande men det är bättre än vad det låter, det brukar vara så i min värld. Undrar hur länge jag ska behöva överleva på det!
 Jag undrar om man blir smal av att äta bara flytande föda, som soppa? Jag skulle trivas med det, nog för att jag aldrig varit tjock. Förutom mina första 5år här i livet.



ni må älska mig
signed by; Therese


Kommentarer
Postat av: Sean

Sant vem älskar dig inte ! :P

2008-12-10 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0