12de diciembre, det var en gång då jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv..

ursäkta mig för min svenska, den är inte perfekt alltid.
 Idag är det fredag och jag slänger in ett inlägg bara för att jag kan dö vilken sekund som helst. Ett sista hejdå kanske? Nej, det får vi verkligen inte hoppas på.


 Jo, min nära döden upplevelse idag blev när vi drifta med bilen, och vi snurrade runt på den totalt vanliga vägen mot matfors. Visst, man ska inte leka när det är halt men vi drog på musik och skrattade gott. Tyvärr gick det för snabbt och bilen snurrade ett halvt varv och vände sig mot andra hållet. Drevs mot en snödriva och paaang! Så var vi fast i snön, jag klampade ut i tunna leggings och klackskor för att försöka trycka på bilen medans han backade men det gick inget vidare. Vi stog med baken av bilen mitt i vägen och framdelen i snödrivan.
 Hur skulle detta sluta?
 Jag tackar folk med gott hjärta, de stannade några och hjälpte oss. Tack och lov, för jag blev rätt så trött av att stå på knä i drivan och försöka skotta bort all snö med bara händer.
 
 Inga skador på bilen och det här håller ni tyst om, för det var mammas bil och hon skulle bli mindre glad av att få veta. Mitt hjärta flög ur bilen precis då jag såg att vi åkte mot en lyktstople, men vi stannade ungefär 20cm ifrån den.. Jag lovar, om jag hade varit kissnödig hade jag kissat på mig. Garanterat..

 Jag är en överlevare
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0