14de diciembre, I don't know you anymore, I don't recognize this place

 10dagar kvar till julafton, nog för att jag inte tycker det är så himla speciellt och inte direkt höjdpunkten på året! Dock är maten god och man får ibland alltid det man vill ha. Men denna gång så blir det sista firandet med familjen på norbergsvägen, vilket jag ska ta vara på!
Jag undrar vad som händer nästa jul.. sluta undra och ta en dag i taget!
 10dagar kvar tills jag sitter där med en kopp te i handen och bara njuter.

 Vad kan man säga om helgen? En kommentar, annorlunda! ;)

 peace and love
signed by; Therese


Kommentarer
Postat av: Anna

ett litet tillägg ; mycket annorlunda! :)

2008-12-16 @ 16:32:22
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0