15de diciembre, and for the million hours that we were

I wasn't looking for a lifetime with you

 Jag trodde det aldrig skulle hända mig, men ack! Säg aldrig aldrig, jag vaknade.. vände på mig och kollade på klockan. 20 över, och jag hade inte ens bestämt mig vad för kläder jag skulle ha. Så jag kliver upp, tänder lampan så jag blir blind. Jag blundar och söker mig fram till garderoben.
 Tiden går och jag sminkar mig snabbt, sätter upp allt hår och kliver in i köket. Kollar på klockan, 20 i.. första tanken var att ta en macka sen sticka direkt. Sen spärrar jag upp blicken, vänder mig sakta och kollar på klockan..
 06.41
 
Jag måste ha varit trött då jag ställde klockan på 06.01, och inte 07.01..


nu ska jag kila ner till Hanna för en färd mot skolan
 anyway, have a nice day!
signed by; Therese




Jag drar iväg över natten och imorgon blir det stan hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0