16de diciembre, det är en dag då jag lutar mig tillbaka och tystnar

Stan/Birsta nästan hela dagen, mellan 11-17.00 närmare exakt.
 Halva tiden spenderade jag med min älskade bror, Albin. Letade julklappar.. åter igen. Och tro mig när jag säger det, alla mina klappinköp är färdiga. När vi då har tröttnat på att gå runt och runt sätter vi oss ner i en "källare"(som albin helst kallar det) och köpte oss varsin kebabtallrik. Kan det blir bättre, när jag spenderar lite kvalitetstid med min bästa kompis?

 Jo, tro vad ni vill. Jag köpte 10pkt kondomer idag och vet ni vad jag gjorde med dom? Inte hade dom som ballonger..nehej, inte det. Jo, jag proppade i alla 10pkt i min feta jacka. Och tro nu inte att det var lätt för jag kontrollerade var 5e minut så inget av paketen stack ut.
 Dom ska nämligen vara till användning på julfesten, så tro inget annat. Okej, jag fyller ut - som priser.

 nu har jag precis blivit färdig med musiken till julfesten, ni tror inte jag har suttit sedan jag kom hem? Har inte ätit något, inte druckit något.. bara fixa fram musik och musik och yttligare mer musik.. i då lite mer än 2 timmar.
 Snacka om att jag lägger ner tid bara till för andras nöjen.. jag borde göra något för mig själv någon gång.

varsågod Albin, här har du ditt efterlängtade inlägg.. och till
alla andra som nu händelsevis kanske följer min blogg -
Jag vet att ni inte kan leva utan mig.
signed by; Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0