19de diciembre, in joy and sorrow my home is in your arms

 Vissa dagar glänser extra, som denna makalösa fredag.
 Det blev städning av folketshus efter julfesten som ägde rum igår, måste säga att det blev över mina förväntningar! Jag hade kul hela kvällen iallafall, hoppas jag inte var ensam om det.
Jag skulle träffa min musiklärare, trots att betygen var satta så var jag tvungen att spela en halv låt på guran och sedan blev det lite trummor(jag försökte..).
Tack vare min alldeles utmärkta teori så fick jag VG i musik och Agnes fick ett gratis också tack vare mig.
Betygen delades ut och jag kan säga att jag är nöjd med mina.. som jag varit alla gånger. Nu väntar jag bara att tiden ska rinna iväg men det får gärna gå lite segare nu på lovet.

 Och vad ska jag säga? Kan dagen bli bättre? Jo, det kunde den. När jag kom hem och grävde i postlådan hittade jag ett kuvert handskrivet till mig. Såg direkt att det var från min underbara Farmor. Min julklapp hade landat i boet, tack!

 jag ler och blickar framåt
undertecknat; ThereseHeavenstone

jo, om det inte kommer fram någon ton när ni ringer till mig har jag förmodligen blockat erat nummer. hah! och en till sak jag måste ta upp.. är det jag som har febernoja eller är Ville Valo verkligen snygg på vissa bilder och videos? :o Ni vet, han i HIM..


Kommentarer
Postat av: Sean

Duktig du var men vem fan har en julfest på en torsdaG ?

2008-12-19 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0