25de diciembre, jag vet vad ni förväntar er

 Jo, jag har listat ut att de som nu läser denna "intressanta" blogg förväntar sig något speciellt idag. Men ack, jag tror ni har bättre minne än mig för jag kom precis på att det är den 25e idag och det slog mig att jag inte känner något speciellt alls. Det känns som en vanlig enkel dag då man gör vanliga enkla saker, jag antar att jag hade förväntat mig någon känsla. Men jag känner ingenting, ingen ångest, ingen oro, ingen sorg, ingen sårbarhet och jag känner mig inte kränkt(nog för att det inte hör till ämnet, men det kunde ha gjort det). Tanken på dagen gör mig inte skräckslagen alls, jag antar att det beror på att jag har mycket annat som sitter fast och blockar alla andra tankar. Tack för det säger jag, tack!

 Ja, för alla er som inte förstår kan börja läsa här istället.

 Tack och lov sov jag en extra timme idag, det menas då att jag klev upp 9 ist.. Jo, jag har blivit en morgonperson. Eller mot min vilja så vaknar jag tidigt och sover fortfarande så dåligt. 
 Julen var fruktansvärd, kan jag få säga så? Jo, jag säger så. Jag är inte besviken på julklapparna, jag är besviken på känslan och hur vissa i "familjen" uppförde sig. That makes me go GAH! Ingen kommentar, men det var den värsta julen jag har haft. Men jag vet inte riktigt om jag hade förväntat mig något annat. Förmodligen i min drömvärld, eftersom det slutade med att jag blev lite bitter och besviken.

 Nog om trista saker, jag har varit och hyrt två filmer som jag tror kan vara höjdare. Så nu blir det filmkväll och imorgon ska jag på mellandagsrean, redan halv 8 ska jag åka. Snacka om peppad jag är, jag älskar att shoppa även om jag tvingas kliva upp så tidigt!

 välsignelser från mig, Må Therese och styrkan vara med er
  signed by; T*e*e*e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurru stumpan, du och jag på mellandagsrea? kan det bli bättre, make a call

2008-12-26 @ 10:44:54
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0