26de diciembre, jag är bra på det jag gör

Oho, slå deru. Ni vet hur mycket folk klagar på att dom äter för mycket och går upp i vikt, speciellt nu när det är i juletid. Men jag dock, har tappat hela 4kg! Det syns inte på utsidan - men det syns på vågen - i röda fina siffror. Jag har ju aldrig varit varken pinnsmal eller tjock, men ibland kan man känna glädje av att tappa lite vikt. Som om alla bekymmer bara hittar sina vingar och flyger iväg.

Mellandagsrea - med min lillebror Albin, världens bästa vän. Tack för ditt tålamod och för sällskapet, en trevlig dag på birsta! Häpnar du åt det här då, nej.. Det var mycket folk, för mycket för att falla i min smak så jag åkte hem vid 1. Vanligtvis tar bussen 7minuter, men denna gång minst 25!

 Ja, här var det fredag - igen. Jag har varit en husmor idag och lagat mat till mig och min bror för mamma ville inte ha min mat. Hon ville hellre äta ute med sin syster, jag säger bara det - skyll dig själv. Kyckling, bulgur och vitlökssås. Blir det bättre?

 plikten kallar
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0