28de diciembre, take my thoughts for what they're worth

 Det är märkligt. Ibland kan man längta efter någonting så mycket att det gör ont. Och sedan kanske man har en chans att få det, men då krävs det så mycket renovering, rivning av väggar, så många nya elkablar och nya rör att man till slut tänker att vad fan, skit i det, jag bryr mig inte mer. Nu vill jag ha någonting mycket enklare. Något som till slut kunde bli färdigt.

 Den kreativa sidan knackade på dörren och jag öppnade med glädje. Vad det blir, är ett mysterium för mig också. Det kanske slutar med att jag sitter och målar, möblerar om, pysslar, syr eller det jag gör nästan varje dag - varje vecka..

 Städar såklart!

 Så blev det ljust och morgonen är vacker
undertecknat; Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0