2de diciembre, ju mer jag tänker på saken, dess tydligare blir det att livet är för enkelt för att levas

 Jag också, vi är delar av varandra och så länge du lever här är det vad du är. En dag kommer du att förstå.

 Ännu en ny vecka i skolan, samma rutiner. Vaknar, åker till skolan.. kommer hem, skriver/pluggar för fullt. Slänger iväg ett blogginlägg, pratar i telefon och sedan lite tid till blandade saker och sedan blir det sova igen..

 Inatt sov jag hos E, hjälpte till med en uppsats och det slutade med en stor popcornskål och tro det eller ej, en färdig uppsats att lämna in. Varsågod för hjälpen, som jag gjorde gratis! Annars vet ju Agnes att jag tar betalt..

 Så tillbaka till rutinerna, för just nu är jag mitt uppe i mitt teoretiska arbete till musiken! Önska mig lycka till med hm.. kvintcirklar(?), takter, toner, låtanalyser.. Det kanske räcker med att jag säger att det är en lång lista?


självklart har jag ingen förvisning på vad jag ska ha på julfesten, men
dock kan jag avslöja att skorna har något i den klackens form. ^^



 Nu ska jag träna att gå i dom skorna medans jag pluggar, hartna!
Nytta blandat med nöje, alltid det bästa!
signed by; Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0