3de diciembre, carta de despedida

jag är ärlig, jag minns inte varför jag älskar dig

Hej, eller ska jag säga Hola?
Vi säger godmorgon
 Jag kan berätta att mamma fick hem ett mail om spanskan igår.
Jo, hon kom sedan in till mig och började lätt..
 - du, Therese.. jag har precis fått mail från din mentor.
 - jaha.. (jag vänder ryggen mot henne för att inte visa något ansiktsuttryck)
 - ja..? Du har inget du vill säga till mig?
 - nja.. näe! DEET har jag faktiskt inte!
 - Jag ville bara säga att om du fortsätter som du gör så får du nog högsta betyg i spanska! bra jobbat..
 (sedan gick hon sin väg bara för att missa mitt fetaste leende..hoho)

 Så vad händer? Therese brukar ju aldrig lämna spår i bloggen på morgonen. Men tro det eller ej, hon tog en dag till att ta hand om skolan hemifrån. Köra lektion efter lektion hemma, på ett ungefär. En extra dag att ladda batteriet, vi får se om jag går tillbaka dit imorgon eller så tar jag en till dag hemma.
 Kan man säga att jag är sjuk? Vi gör det, jag är ju ändå sjukanmäld(av min mamma som jobbar i stockholm nu i några dagar så jag är ensam hemma).

 jag vet att ni älskar mig
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0