5de diciembre, försök inte sitta uppe längre, du blir bara tröttare..

 .. sa jag igår och hoppade i säng 19.31! Men hua, det slog mig att jag inte kan vara som en 8åring så jag läste i lite över en timma sen somnade jag gott..

 Så min natt var nog den värsta på den senaste tiden. Jag vaknar med panik, ångest och rädsla som om att någon hela tiden försökte kontrollera min kropp och vända mig ut och in. Som om det var fullt med folk i rummet som skulle hålla på och ta i mig, mitt hår och i mitt ansikte. Vad jag än gjorde och hur mycket jag än ville slå till dom så slog det mig hela tiden att jag var ensam i rummet..  osv.. Natten var lång och utan sömn.
 Jag kände mig psykiskt sjuk.. (hoho(mindre kul egentligen så jag vet inte varför jag flinar åt det))

 + att jag vaknade imorse och skulle kolla på klockan på mobilen. Då slog det mig att hela min mobil var på engelska helt plötsligt, tydligen hade jag ändrat det! Det var nog det enda komiska, för jag hade även slagit av alarmet på mobilen..

 Nu ska jag kila iväg på middag och sedan ikväll blir det vårat lilla "disco", det blir vad man gör det till.
Dvs Roligt!

 sluta upp och dröm, du blir aldrig något ändå
 signed by; Therese


((PS. tryck på F5 så ser du en nyhet, kanske är det min design som inte är färdig än?))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0