6de diciembre, we just call it the new time of life

 Ett tu tre, så bestämmer man sig. Man bara viker av de flesta vanor, och "vopps" så har jag ett nytt liv. Idag är då dagen på det nya livet, vi får se hur det går och vi får se hur det slutar. Det låter som att jag gör reklam för typ någon dokumentär..
 - Missa inte Livet varje onsdagkväll onsdag 20.00! Följ med spänning..

 Idag hade jag en citydate med Åsa, vi inhandlade lite julklappar och gick runt och kollade efter någon klapp till mig som jag då skulle tänka mig. Det tråkiga var att varken jag eller hon hade inspiration så brist på feelings för jul är lika med tråkig fantasi för klappar.

 Jag klev precis in genom dörren, efter en kvällstripp på stan. Har köpt apelsiner, godis och hyrt film.

 Nu ska jag fortsätta min kväll med Agnes! undertecknat; ThereseHeavenstone<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0