7de diciembre, jag trivs inte ihop med tiden

 Jag kan inte försätta mig i tankarna på att om någon enstaka vecka så är det jul. Och väntar vi yttligare en vecka till så har vi ett nytt år, och jag minns förra året som om det vore igår.  Är tid då man strövar runt med svansen mellan bena i brist på något att göra. Eller är tid då vi är sysselsatta, är tid de dagarn som går fort?
 Är tid bara ett begrepp för att utöka ett samtalsämne?

 fortfarande beroende av nagellack? you bet.
 Jag tar min tid för att använda den klyftigt, just nu sitter jag och har precis avslutat min målning av naglarna. Lika fridfullt och lika njutande varje gång.

 Min önskelista är precis färdig, så nu vet ni att den finns att hämta på expeditionen.
 Mina högsta önskningar är omöjliga, men dom finns fortfarande med som en extra snäll tanke.

ni må älska mig. peace and love
undertecknat; Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0