30de diciembre, sentimiento de felicidad

 Men du vet hur det är:
 Kvällen börjar lida mot sitt slut efter att jag i stort sätt hela dagen gått runt och trånat efter något att göra. Städa, byta sängkläder, städa lite mer.., ducha, byta kläder, fixa håret, byta kläder igen... Ni vet hur det brukar se ut en dag då kroppen skriker efter något att göra.

 Och vips, så kom jag och mamma på en idé. Vi struntar i middagen, åker till birsta och springer in i skogen - spikar fast en fågelholk utan fågelholksfunktion. Jo, vi hade tänkt att geocacha och m hade spikat ihop en holk som ser ut som en fågelholk men utan hål för fåglar. Vi hade skapat ett TB-hotel.
 Jag förväntar mig inte av att ni ska förstå vad jag menar, men det är en annorlunda hobby som vi i family four lever för.

"Den vilda dikten är ett surrogat
För kvinnan man älskar eller borde älska.
Den ena vilda extasen en förfalskning av en annan"



nu blir det middag.
signed by;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0