10de noviembre, GRATTIS NIKLAS på födelsedagen! <3

 Jag sitter och funderar och överväger vad jag vill jobba som.. mina drömmar om att bli pilot är ju stora och annorlunda. Men samtidigt vill jag göra något mer praktiskt under tre år på gymnasium.

 Jag tror jag gör som bror min sa när han var liten..
 - När jag blir stor ska jag bli en traktor.

 Jag tror jag ska bli en traktor jag med, eller ja.. han blev ju ingen traktor. Han vill bli lastbilschaffis och är väldigt nära sitt mål. Jag kan tänka mig han om 10år, då sitter han i lastbilen som är designad av mig(blommor och mönster). Han har sin familj och ett barn, han har en liten kula på magen och har samma passion för snabbmat som nu.
 
 Jag ska dock helst inte följa i hans fotspår, jag ska vara välutbildad, rik och framgångsrik. Ha en gubbsnygg kille och en fin lägenhet någonstans. Det passar mig bäst, eller hur?



Mamma och jag satt och pratade nyss i köket vid middagen om alla dom här nummren som ringer och om man ringer tillbaka tar dom en massa pengar. Du vet vad jag börjar prata om va?
 Mamma läste ur gårdagens tidning att en lurig sak är att de ringer och pratar engelska och säger att man har vunnit en resa.. Bara för det så ringde nyss telefonen.. ni förstår nog vart jag vill komma.
Jag lyfter telefonen och en röst börjar snacka "congratulations, you have just won a.." så jag svalde tungan och skrek ut i luften "MAAAAMMMAAAA!" och sen sprang jag till henne och hade typ andnöd för att jag blev så chockad. Så mor min tog mig i hennes famn och skrattade. Som vanligt överreagerar jag och blir rädd för minsta lilla sak, det var bara läskig slump att vi precis hade pratat om det.
 Jag vet att Matfors blivit attackerad idag av just det samtalet. I feel sorry for you


 peace and love, once again
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anna

Sammanträffande! Det var nån jävel somr ingde mig också :o Tyckte du borde veta liksom

2008-11-10 @ 20:31:00
URL: http://anaolfsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA jag väljer att se det som väldigt komiskt, att det ringde just dagen ni pratat om det! :D

2008-11-10 @ 20:45:37
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0