11de noviembre, nu kommer min döva sida fram också, fast med större fötter

Jo, mitt högra öra krånglar. Det ekar som om mitt öra vore vakumförpackat, typ i en box och det liksom blir efterslag i örat. Svårt att förklara mitt nu stora problem, och det går inte att förklara hur ont det gör och hur störande det är. Jag kan inte lyssna på musik, kan inte prata för högt. Kan inte kolla på tv och folk som pratar med mig måste prata försiktigt, så att säga.  Ska förmodligen träffa en läkare imorgon för det, lycka mig önska till! För jag håller på dö av att det bara blir värre och värre, imorse var det ju inte så himla farligt. Men under dagen har det bara blivit värre och värre..

 Jag kanske håller på att bli döv, mamma säger att jag ska frukta det värsta. Men jag antar hon säger det för att skrämma mig, det vore inte så överraskande.

 Jag ska leka frisörska nu, det ska bli ett rent nöje! Sedan drar jag iväg över natten. :)

 på återseende
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0