12de noviembre, happiness is taking things as they are

 Det är alltid lika roligt att höra kommentarer om att man ser äldre ut än vad man är! Då bygger man upp åldern inom sig, psykiskt så man känner sig äldre. Man mår helt enkelt bättre, jag fungerar så. 

 När jag då idag gick för att besöka en läkare så efter ett tag frågar hon "Har du gjort något speciellt den senaste tiden, som tex åkt flygplan eller så?" Jag svarar nej.. och då fäller hon ut "Men vad jobbar du med då?", Jag kollar lite fundersamt och var tvungen att fråga mig själv "frågade hon nyss vad jag jobbade med.." så jag svarar att jag fortfarande går i skolan lite tveksamt. Hon vänder sig lätt och muttrar "ja som trodde du var gammal nog för att jobba..". Själva grejen i sig var lite komisk, men hon gjorde min dag till det bättre.

Snart ska jag iväg på en shoppingtur till Birsta så jag har drog på mig den svarta street-smart jackan igen och nyss målade jag naglarna i en matchande färg med mobilen! Nu väntar jag bara på att bilen ska komma och hämta upp mig.

 Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0