17de noviembre, det var bättre förr.

 Måndagarna har blivit en dålig vana, inte själva måndag utan det har införts en dålig vana på måndagar. Så vad är det för en dålig vana då? Jo, jag vaknar efter helgen.. lika trött oavsett hur mycket jag sovit. Jag går till skolan, sitter av första och andra lektionen sedan tar jag jackan och går långsamt hem.

 Jag försöker göra något nyttigt, hinna ikapp lite skolarbete men en del av mig säger ifrån och jag hamnar framför datorn och svälter mig själv samtidigt som jag sitter och kollar på min favoritserie. Vad händer med mina lyckliga måndagar? Sanningen är att jag vet inte, jag lever på minnen och låter tiden rinna iväg.

 Kan man göra så? Får man göra så? Aoo.. jag tror det, hoppas på det iallafall.
 Ikväll ska jag gå tillbaka till gamla goda tider, jag ska ut och gå. Det var ungefär ett år sedan som jag var ute och gick varje kväll, men man hade ju sina anledningar. Jag vet inte varför jag höll på så länge, men jag vet inte heller varför jag slutade. Whatever!

 Shit.. måste flytta min bokhylla innan mamma kommer hem. Jag möblerar om igen..

 una estrella, på återseende
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: isabelle

du ska ju ut och gå med mig min kära vän ! <3

2008-11-17 @ 17:23:52
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0