19de noviembre, the recovery

 Så nu sitter jag här igen, äter en nyttig macka och kollar på den lilla skärmen där bokstäverna dyker upp, en efter en. Idag gick skolan på ganska snabbt, vi hade även bad på idrotten. Vilket jag i vanliga fall inte tycker om, men vi hade vikarie och fick simma runt lite fritt. Som en paus mellan lektionerna då man kan paddla runt fritt med armar och benen i vattnet, ganska skönt.

 Åh, idag blir det jag som lagar middag igen. Igår var det också det, men jag delade en pizza med Elin ist. Men idag ska det bli en riktigt middag med tillbehör. Så nu har ännu en natt gått då jag sovit ensam hemma, fast jag hade ju en gäst i huset över natten också. Men ikväll kommer mamma hem så jag ska träffa henne en stund, sen drar jag ut en sväng! Kanske ska kolla in mina drömmar lite mer.. på internet. Tur att I stödjer vår dröm till hundra procent.

"jo, grattis på namnsdagen Therese!" .. tack :)


 Jag antar det är slutet på denna dag, denna dag som varit helt okej. Varken bra eller dålig, ungefär bara en dag som gått åt till att skratta bort tiden, fördriva tiden smart. Det är jag duktig på.
 signed by; Therese


Let me rise, let me fall.
Let me breathe.
I wanna lose control,
I'm not afraid to lose it all.
Let me break, let me crawl.
Cause I'll get back up again if you let me fall..


Kommentarer
Postat av: ALBIIN FUCKING JONSSON!

JAG STÖDJER OCKSÅ! ELLER RÄKNAS INTE JAG? NEHE :(

2008-11-19 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0