1de noviembre, nya äventyr för en ny månad

 När stjärnor faller och allt går bra, så liftar alltid idioter i hälarna. Komiskt nog.

 Fredag; Spa, det kändes som om livet började om på nytt. Jag bara njöt och älskade lugnet och allt, bara känslan att vara där. Jag fick skjuts ner till staden där jag köpte sushi. Sen blev jag tvingad att springa till bussen för att hinna den tidigare, vilket jag lyckades med! Anna och jag satt hemma och myste på med gosaker i filmmörkret..

 Kvällen slutade med att min soptunna vältes och någon slog i min vägg, då var klockan omkring 3. Skrattretande och frustrerande, men jag var så trött så jag orkade inte bry mig. Hoppade ner i sängen och somnade på två korta med anna vid min sida!

 Nu ska jag nog ta en dusch och försöka pigga upp mig lite!

sweet home
signed by; ThereseHeavenstone

You know I care for you
You know that I'll be true
You know that I won't lie
You know that I will try
To be your everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0