20de noviembre, en veckas vinter och jag trivs

Torsdagar tycker jag om, torsdag är dagen innan lyckans dag - fredag. Och guess what, jag är ledig imorgon från skolan! Det betyder att jag bara varit 2 hela dagar i skolan + typ.. 4 lektioner. Vilken skolvecka. Den slutas med att jag ska sova borta, mysa på i bubbelbadkar och äta gott.

 Fantasi är underskattat, fantasi är något vi aldrig tänker på att vi använder varje dag. Jag gör det iallafall, mestadels när jag pratar med Agnes. Men det är bara för att vi har samma humor då det gäller fantasi och överdriva. Alla måste ju ha en fantasi..
 kan man rita en åsna, då har man fantasi.

 Jo, idag vill jag tacka busschaffisen som var extra snäll. Jag ser ju han varje torsdag, samma tid, samma buss. Och idag bjöd han på min resa, så jag skrattade lågt och tackade så mycket! Att det finns så trevligt folk.. ja, ohja!


 nu är väskan packad och jag drar iväg över natten, tjingeling..
signed by; Thesås

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello :) finally i found you blog, and i most say it looks very nice :) it's a bit hard to understand, but do you wanna have sex with me? make a call -- 07681269**

2008-11-20 @ 20:06:37
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0