21de noviembre, I'll stand upon the ocean just to show you that I'm strong

Lyckans-dag, fredag.
 Jag har varit på strålande humör, har bakat ungefär 80-90 lussebullar och jag har ätit en halv.. guess what, pizza från spice. Jag kan bara påpeka att jag äter köpt pizza ungefär 4 gånger på ett år. Jag vill kalla det sällan och idag var det en dag som blev hedrad att bli utsatt för en händelse som bara sker 4 gånger på ett år. Stort..

Jag har precis lagt ifrån mig min gaffel, och sitter och väntar på att Isabelle ska säga att "nu, nu kan vi gå". Då ska jag ta på mig min stora jacka och vandra ut i kylan. Gå ungefär en halvhalv mil och sedan spendera kvällen med henne. shh.. och vad vi ska göra, det är en hemlis så om ni har tur berättar jag det imorgon.

 Tack och adjö
signed by; Therese


a familiar place
and a familiar voice
makes it so hard
to make a choice
I don't know if I should stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0