23de noviembre, är detta vad du kallar frihet?

 Mammor tror att dom är bra på allt, att dom kan och är bättre. Men jag vill bara påpeka att i detta hem är det jag som får hushållet att stå upp. Okej, vi delar ganska mycket på uppgifterna. Om det är tvätt som ska hängas, tvätt som måste tvättas så är det jag som oftast gör det. Jag lagar mat någon dag i veckan och vi delar på städningen.

Men nog om det, jag ska sluta tjata på mamma att hon borde göra mer, för idag bad jag henne tvätta. Och ni tror inte hon färgar allt vitt som var i maskinen till blått? Så tack mamma, för att alla mina vita strumpor och trosor är så gott som blåa nu. Menmen, man kan ju inte vara perfekt..

 Nu har HON iallafall lagat mat, som tur är brände hon inte ner huset.
okej.. jag borde tagga ner för hon gör ganska mycket hon med..
 Bara det att jag är 15 och borde ha ett liv, men jag vet inte om man kallar mitt liv för ett liv.

 Whatever, inga sura miner och smaklig måltid!
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Therese, du har inget liv. Men tjaa, det har ju inte jag heller, och kanske är det därför vi passar så bra ihop?:)

2008-11-23 @ 17:06:58
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0