24 de noviembre, Impossible is nothing for me

 All I ever wanted.

 Ja, det är måndag. Och idag har jag inte varit på skolan alls, det sägs att mina sömnproblem tar över min kropps vilja. Ja, i lättare ord så har jag problem med att sova så jag stannade hemma idag. Som en extra dag att ladda batteriet. Kan behövas titt som tätt för mig. Kanske ibland lite för ofta. Whatever ;)

 Men för den delen betyder det inte att jag inte tar hand om mitt skolarbete och leker lat, jag jobbar hemifrån och det går mycket bättre måste jag säga. Man kan blanda nytta med nöje, jag kan ta det lugnt och lyssna på musik medans jag fipplar med mina uppsatser och småjobb som ska göras.
 Alltid trevligt med nya förändringar!

 på återseende
* viss text saknas, var god vänta på bättre tider *
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0