27de noviembre, finns det någon bättre än jag?

Nu tog jag första klivet in i mitt rum på heela dagen! Dags för uppdatering säger jag.. och ni jublar.

 Jag har sovit borta i mitt andra hem, kanske tredje hem.. eller fjärde. Vilket fall som helst, idag blev det julklappar som skulle köpas! Med tung väska och ett bra antal många påsar med extremt fina klappar så mötte jag upp mamma och vi gick för att småprata och äta lite sushi. Vilket är dagens favorit!

 Direkt då jag kom hem slog jag ner mig i köket, med två oinslagna julklappar som jag bestämde mig för att designa själv. Så jag tog fram min estetiska sida(GRYMT), lim, färgat papper(gul), sax och vattenfast penna. Jag skulle mer än gärna vilja visa upp dagens konstverk, men ni får ha tålamod och vänta.. Eller så behöver ni inte bry er det minsta! Jag drar en slutsats, det är individuellt.
PS. den är så fin att den kommer skapa tårar på färden..
 Den lyckliga är Åsa, som vann denna specialutformade presenten!

 Jag är nöjd, ni är nöjd.
signed by; Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0