28de noviembre, vi dog utan testamente, hoho

gah..

 Åh vad jag önskar ibland att jag kunde återfinna detta saknade "oss". Om jag bara kunde spåra upp det och locka tillbaka det med erbjudanden om en massa fantastiska prylar. Som någon äcklig programledare för en TV-show. Titta på den här TV-apparaten.
 Den är din!
 Kommer du tillbaka till mig nu?
Kolla in de nya skorna med ortopedisk funktion. Fint, inte sant?
 Det kan bli dina, om du bara kommer tillbaka.

Dagen har gått iväg, med stora tunga steg så sprang dagen ifrån mig. Förutom de faktum att jag egentligen har sjungit bort dagen, sång efter sång.. Tro det eller ej, men min hals svider så fort jag försöker trycka ur mig en till ton. Inget mer sjungande, varken bra för mig eller min omgivning!

 Ikväll kommer A, och det blir paarty-party!
 signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0