2de noviembre, the old me is dead and gone

 Jag har gjort en god gärning, jag tog mina egna tillgångar, mina egna pengar och köpte en ny bärbar telefon till mamma! Eftersom den gamla gått sönder och vi var i behov av en ny köpte jag en snygg röd telefon.. Jag var dock lite osmart, för jag kunde ju inte ta en dålig, snygg telefon. Så jag kollade inte på priset och tog en bra men snygg. Men whatever, man köper inte nya telefoner så ofta så då måste det vara en elegant. Alltid trevligt med lite färg i tillvaron också.

 Ny hårtork köptes också, efterlängtat. Och se vad dagens teknik har att erbjuda. Den har nämligen världens smartaste funktion, att sladden åker in i hårtorken igen efter att man använt den. Så man slipper allt bök och stök med sladdarna nu framöver. Superskönt!


Bra jobbat idag Therese, fortsätt så. Mamma blev överlycklig, och det är ju tur att någon är det!

 åter igen
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0