2de noviembre, tidsoptimist, vilken nyhet

Så lördag var en hemmakväll med Anna, en snabb utgång och vi hamnade hos Alexander i ett filmmörker. Och det var ju så fruktansvärt kallt så jag ringde efter mamma och självklart tyckte hon synd om oss och åkte för att hämta oss! Ibland tycker jag om min mamma, så himla mycket!

 Söndag morgon var det träning på schemat och jag kom hem med huvudet på rätt plats. Inga skador och det var faktiskt ganska skönt med träning, trots att klockan bara var barnet!
 
 Nu ska jag ta en sväng till Birsta med mamma och storhandla inför veckan, tänkte även använda mitt presentkort på onoff.. men jag har inte riktigt kommit på vad jag kan behöva.. Möjligtvis en skrivare för det vore ju roligt, eller nytt tangentbord skulle behövas, kanske en ny plattång?

 Iallafall, jag har blivit bortbjuden på middag ikväll. Kan man säga så, bortbjuden på middag.. Ordet i säg är helt fel, men jag tänkte mer på att jag ska ju bara äta middag hos min pappa. Men jag antar han har fått lite bad feelings eftersom jag inte fick komma till han på lovet så jag fick ett samtal att middagen serverades klockan 17.00. Så det är bäst jag skyndar på så jag inte kommer försent, det är lite komplicerat att vara tidsoptimist..

på återseende
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0