3de noviembre, because finally, I know I deserve better

 Så första lektionen når sitt slut, tankar far upp och ner och jag orkar inte vara kvar på skolan längre. Funderar länge på vad jag ska göra, men jag tar min bok och går. Vägen hem är lång, men jag hade något att längta till. Min dator, min favoritserie, något som kan underhålla mig.
Glass, varma hallon. Blir det bättre?

 Vi delar glädjen, vi delar allt. Jag pratade i den röda telefonen idag, för första gången.. första gången av alla. Mäktig känsla, hehe..

nu måste jag bara gå och ta reda på vart jag har lagt den.. den kanske är hungrig, som jag nu är..


Det självupplevda är den enda kunskapen. Allt annat är information.
signed by; Therese

ikväll ska jag hälsa på en liten vän, blir nog tv-mys och annat smått och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0