4de noviembre, come on and move your body

 Och jag är precis likadan som min far, efter middagen har vi båda många tankar och det är dom djupaste tankarna om bland annat vad som händer ikväll, idéer eller något som ska göras. Oftast så använder vi då tungan som tecken och trycker ner den mot underläppen och går från höger till vänster osv.. Så när ni ser tungan utanför min mun, då vet ni att det inte är rätta tillfället att störa mig i mina djupaste tankar.

 Jo, gårdagen sov jag som sagt borta så idag blev det bara att hämta sakerna och vandra hemåt. Jag verkligen älskar denna årstid, höst, mörkt och mysigt med promenader med rätt sällskap!

 Nu har jag hicka också, och hungrig är jag.. inte har telefonen ringt idag under den tid jag varit hemma. Och idag är en dag då jag är trött, trött och trött. You know the feeling. Saken blir inte bättre av att mamma kallar mig "lilla vännen"..

på återseende
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0