5de noviembre, naturligtvis!

3 lektioner och jag slutade 11 idag vilket är skönt.

 Ja, heja. Rösta på Hanna, rösta på Hanna till lucia! Bara för att jag får ta 20%av vinsten om hon blir vald, för idag ska hon nämligen knäppa kort och jag har varit hennes personliga stylist. Har fixat håret och lagt en lätt make up, hon är fin som en prinsessa! Lycka till Hanna, och lycka till alla andra!

 Allt är som vanligt, jag är fortfarande tidsoptimist och trodde middagen skulle stå klar väldigt tidigt eftersom nu jag skulle fixa den. Men den åkte sent in i ugnen och var då färdig lite senare än väntat.. nämligen en timme efter. Skratta inte, för det blev ingen katastrofal händelse. För min mamma är nämligen sen från jobbet, som vanligt. Tur att vi alla är tidsoptimister i min familj.. Annars hade det utlöst många fler gräl.
 Vilken tur att mamma har mig, för jag ska nämligen överraska henne med middag. För hon tror själv att hon ska komma hem nu och laga den själv. Jag är så snäll om jag får uttrycka mig själv i mina ord!

 Ikväll ska jag sova i mitt nu blivande andra hem! Mysigt och pysigt, ska krypa upp framför tvn med en filt och njuta!

 på återseende
 signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0