7de noviembre, you have brought me my everything

Så när regnet faller har vi hopp om en bättre tid. När sista droppen slår i backen glimtar det glädje av sol.

 Idag var det då besök på friskolorna, jag kollade frisör på JB och NV på Skvadern, är nöjd med dagen so far! Jag hade en lunch-träff med mamma på resturang 7 kryddor, där dom har världens godaste kyckling! Direkt efter sista besöket fick jag en ny mobil, taaaaaac-k! Det var verkligen, verkligen i behov. Man blir lite trött av att aldrig kunna läsa hela sms, eller ja.. använda telefonen överhuvudtaget! Så nu friska nya tag och lära känna en yttligare ny mobil, bättre lycka denna gång!

 Jag har även köpt en present till pappsen eftersom det är tradition, fars dag på söndag! Jo, jag har ju mina grejer.. parfymer och halsband. Så nyligt har jag köpt en ny parfym och igår hittade jag ett sött halsband på guldfynd. Kanongrejer, så mitt liv har sina fina sidor de senaste två dagarna. Får se hur veckan slutar, det har varit en blandad kompott av allt möjligt!

 Ikväll hoppas jag att få hitta på något med en speciell person, men vi fårla se hur det blir.

hehe.. nu har vi haft strömavbrott två gånger på två dagar, och jag sitter som ett frågetecken.. vad händer?
jo, så nu går jag runt med en ficklampa i handen vart jag än befinner mig för jag är mörkrädd, ensam hemma just nu och då är det inte roligt med strömavbrott! Jag underskattar ficklampor, synd..

 Hoppas ni är lika glad som jag är, på återseende
signed by; Therese



Jag fick även med två skal, så nu har jag det personliga rosa skalet! (:


I'm sorry, but I have to move on and leave you behind



Kommentarer
Postat av: anna du vet vet vet vet

Det är jag som är speciell? visstå?!! visst är det så? säg att det är så? :D:D:D:D:D:D älskar digdigdigdig, men visst är jag rätt speciell?:)

2008-11-08 @ 11:19:42
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0