8de noviembre, väggar lyssnar inte, men det gör ingen annan heller

You must try to ignore, that it means more than that.

Lördag
 En annorlunda natt/morgon. Jag vaknar 11.11, och har då sovit ganska exakt 11timmar. Jag äter 11 mackor till frukost av en ren slump och i bilkön med mamma är det 11 bilar framför oss. HAHA. Det är nästan så jag tror på det själv, 11 mackor? Nej, det enda som stämde med min morgon var att klockan var 11.11 och jag sov 11 timmar.. MEN, jag kom inte ihåg att räkna hur många bilar det var framför oss. Det hade kunna varit 11 st.. men det kommer jag aldrig få veta.

 Jag och mami tog oss en sväng till soptippen med en massa skräp från källaren, ännu en gång. Och jag fick ut min ilska genom att slänga glas och en spegel. Det kändes bra, tro dock inte att jag är full av ilska men med rent nöje så älskade jag känslan av att se och höra spegeln slå ner i det andra och gå i tusen bitar. hehe..

 nu ska jag ta en skogspromenad, på återseende
signed by; Therese

MEN GAH! har ni sett? längts uppe på min blogg står det ju tthereSSenilsson.blogg.se! Det är ju helt fel, nej.. nu blir jag riktigt less! Att jag inte har sett något tidigare? Jag har missat det totalt, och det har gått över två månader med den här designen! omg, och ingen har sagt något..
 eller är det bara jag som ser dubbelt nu?!    nu har jag ett problem också.. *tack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0