9de noviembre, Kommer du med lösningen, eller är du en del av problemet?

 Så helgen är snart över, laddad inför en äventyrsvecka? Inte direkt.. Skolan tar på krafterna,  jag var se vad jag hittar på för att lätta på stämningen.

 Igår runt åtta kom Anna hit. Vi ville ut i friska luften så vi tog en promenad för att träffa Elin, mycket trevligt samtal hade vi.. Något jag inte vill tänka på, för jag ryser varje sekund. Håret reser sig inom loppet av en millisekund, det är så när man lätt blir skrämd. Haha..
 Kvällen slutade med att Robin drog med sig några och bosatte sig här i lite över en timma, vilket jag dock inte ville men dom trängde sig på ändå. Jag var trött och hungrig och längtade efter sängen. Men lite trevligt var det ju, undra hur det blev med att vi skulle dra ner till Grekland idag. Mycket snack och liten verkstad, det är så det brukar låta!

 Så nu sitter jag och väntar på att min middag ska serveras, det är nämligen inte jag som ska laga mat idag. Lax blir det.. och jag längtar till första tuggan. Mat är underskattat, vilket är tråkigt men det är tur att någon uppskattar mat(*pekar på mig*I do!).

Ikväll ska jag träffa Isabelle, catch up some talk with her and catch up some sleep tonight!

 tjingeling
signed by; Therese


idag är det farsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0