22de noviembre, tro inte att du slipper undan, lillen

HL.
 Idag klev jag upp runt 8, snodde på mig mina kläder i blindhet för ljuset som sipprade in genom fönstret. Kändes som att jag var blind, tur nog så snubblade jag inte över något. Jag åkte in mot stan med mamma för att kika på tbs på öppet hus, kan ju säga att jag är ganska, bara ganska sugen på att gå där.

 Resterande av tid denna dag har gått åt mitt fina, stora SO-arbete. Som snart är färdigt.. nej, långt ifrån färdigt är det. Nog för att jag satt i 4timmar och fick ihop ungefär 3 och en halv sida.. + en snygg framsida. Bra jobbat, fortsätt så!

be happy, på återseende
signed by; Therese



I hear you breathe so far from me
I feel your touch so close and real
And I know
My church is not of silver and gold,

It's glory lies beyond judgement of souls
The commandments are of consolation oh

Kommentarer
Postat av: emss

nämen therese, är det inte HIM ? :D den där låten är bra !:)<3

2008-11-23 @ 21:56:54
URL: http://emabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0