10de octubre, happy anniversary!

Jag har gjort så mycket på så kort tid, har städat hela huset + mitt rum är nu totalt fläckfritt. Jag har ätit, duschat, fixat mig, sett en film.. som sagt. Hur mycket som helst och jag är helt slut. Min fantasi har flyttat så jag har ingenting att göra, slänga in ett inlägg utan fantasi? Det låter ju verkligen inte lovande. Knappast kul att läsa, nejnej.. det här går inte! Jag måste bort från datorn, ska nog sätta mig och pyssla med något.

Och såhär på 1års dagen kommer många överraskningar. Ikväll blir det att jag ska fira med Agnes, Anna och Isabelle eftersom mannen är upptagen ikväll. Jag kommer att tänka på den 10/10-07, och ja, det har gått precis ett år. Jag är utom ord, kan knappt röra mig bara jag tänker på tanken. Amazing! Jag tar tag i alla minnen och lyfter upp dom på hyllan, där får dom vara. Som fina prydnader, varje dag ska jag se upp mot hyllan och le. Tänka på framtiden, att det här är början på det andra året. thnks!
När dag blir till natt blir det övernattning at my place, förhoppningsvis världens godaste frukost(som bara jag kan fixa) på sängen när vi vaknar med världens tröttaste ögon. Ikväll blir det mys. ;D





undertecknat; ThereseHeavenstone<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0