14de octubre, I can tell that you are special

 Ensamhet, inte vanlig ensamhet utan avslappnande skön ensamhet. Ja, jag är ensam hemma för mamma jobbar i sthlm så hon kommer inte hem förr än imorgonkväll. Ta vara på tiden? Kan du hoppa upp och sätta dig på.

Jag och Emma gick och pratade igår. Hon gick och klagade på sig själv att hon var en i mängden, precis som alla andra. Och jag gick vid sidan om och klagade på att jag var så annorlunda jämfört med alla andra. Jag med min annorlunda smak när det gäller nästan allt, jag med mitt så korta hår. Min skrikiga jacka, allt jag inte har i klädväg som nu alla andra har. Sen har vi ju min humor, antingen skrattar jag eller så skrattar jag inte. Okej, det låter ganska logiskt men vissa personer skrattar bara för att skratta, andra är verkligen GLADA personer hela tiden och resten vet jag inte.. eh, jo.
 Jag är  "whatever?!" och slapp, men jag älskar dock nagellack, parfymer, hårprodukter.. med tanke på att jag kan inte tänka mig gå i mjukisbyxor på skolan, jag trivs bättre i jeans. Dessutom, har jag mina idéer och jag säger inget mer. Ni som känner mig har ju.. ja, hört talats om allt. och mitt bland allt är jag skolans pluggis med bra betyg. Men jag är som sagt inte nöjd med mig själv om jag inte får högsta betyg på ett prov osv.. ni fattar.

- jo,  vad är jag för en sjuk blandtyp?
undrar ni..
 - Jag antar att jag är precis som jag är.. Therese Nilsson
. Det blir inte bättre än såhär!
 nu i efterhand förstår jag inte varför jag gick och klagade igår, jag trivs ju med den jag är?

 signed by; ThereseHeavenstone<3

Kommentarer
Postat av: emma

och det är bra, man ska tycka om sig själv:D jag älskar dig för den du är också !<333

2008-10-14 @ 21:40:52
URL: http://emabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0