16de octubre, dagsrapport

 Torsdag, fullt schema som alla andra torsdagar. Direkt när sista lektionen blir det att springa till bussen, byta om och dansa. Men dock har jag lite tid varje torsdag innan lektionen börjar, så idag kände jag inte för mat så jag gick och brände min hud lite yttligare till en gulbrun färg eftersom jag har mina aningar om att jag är adopterad från kina. Whatever, det låter som att jag har fått ett beroende, handlar allt om endorfiner? Jag börjar tro det faktiskt, för när jag kliver ur solariumet är jag alltid lika glad och på bra humör. Ja, det handlar nog om endorfinerna!

 Så helgen är spikad och klar, trodde jag ja? Helger är nog den enda tiden jag inte planerar så himla mycket, jag gör vad jag vill. Det jag känner för det gör jag också. Fast lite planer har jag dock.. det behövs fixas lite nya slingor i håret och sedan på söndag blir det ett tidig morgon med simning tillsammans med E och R. Ska bli intressant och braaa, typ som kroppens egna morfin. Endorfin, kanske har jag blivit beroende av ordet?

 signed by; Endorfina Theresia

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsammmmmmmmmmmmmmm

2008-10-16 @ 20:16:25
Postat av: Therese

Om du nu tycker jag är så pinsam så är det nog ditt problem. Läs inte min blogg om du nu stör dig på den, och ingen är intresserad av din åsikt eftersom du inte ens kan stå för vad du säger. Skrattretande!

2008-10-17 @ 15:20:50
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0