18de octubre, mammadag och hemmakväll

 I Birsta spenderades tiden åt att få tillbaka min mobil(dock trasig). Lite problem är det ju med sms, eftersom halva skärmen är svart. Men det överlever jag nog eftersom det fortfarande går att ringa.
 Provsittandes i flera soffor så nu har baken fått smaka på olika sittytor, men ännu ingen favorit är hittad. Sedan var det utbyte av skor, jag fick nya likadana och sen köpte jag ett par bruna stövlar med minimal klack för att ha till vinterns vita gator. Ny klänning och leggings, sedan blev det storhandla på ICA MAXI.

 Middagen serverades inte förr än efter 8, men det gjorde ju ingenting alls. För det har varit en mor-och-dotter-dag utan småtjafs och bara vardagligt mingelprat vilket är bra någon gång då och då. Jag menar, utan henne hade jag inte haft det liv jag lever och det tackar jag henne för.

 Attans, klockan blev nu en sekund över. EN SEKUND, hejohå. Jag som hade tänkt skriva ett akutinlägg bara för att hinna innan klockan slog över till ny dag. Whatever, it's not easy to have one's own way!


shululu
signed by; ThereseHeavenstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0