19de octubre, vad är det som är så unikt med söndagar?

 Nu sitter jag här igen, likadan söndag som alla andra. Vad är det som är så speciellt med söndagar? Men för mig känns det som att söndag inte är en del av veckan, söndag har skapat en egen slag "vecka". Och varje månad måste vi uppleva ett antal olika söndagar som är ganska lika varandra. Lika tomma och tråkiga, även på sommarlovet är söndagarna sig lik. Söndag, kanske är det namnet som gör allt. Fel och döpa om söndag till något annat?...

 Jag sitter och väntar på ett samtal från min älskade vän Emma. Jag är redo med väskan, har packat bikini, pengar och clementiner och jag är på strålande humör. Ja, jag ska dyka ner i något roligt i väntan på att telefonen ska ringa..

 peace and love, undertecknat; ThereseHeavenstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0