23de octubre, together forever?

 Så dagarna går, flyter i takt med de perfekta tonerna. Att äntligen vandra fritt utan schemalagda dagar, denna vecka har varit spontan och härlig.

 Dans idag, jag kan inte sätta ord på hur mycket jag älskar det. Positiv energi är vad man får iallafall, när man kommer ut på de mörka gatorna efter klockan 6 så känner man bara hur det lyser upp av alla energi. Man vill dansa sig fram, men hejdar sig and act normal. Jag tackar dansen för att min höst är underbar, som sagt - jag har hittat något nytt att brinna för!

 Så barnvakt hit och barnvakt dit, jag njuter riktigt. För när jag är barnvakt innebär det lyx, glassa med godsaker och skratta - det gör jag verkligen. Vi är som syskon, jag och min underbara kusin. Så tighta, hand i hand genom livet, det är så det förblir! 



 Jag känner för att skapa idag, skapa något med händerna. Sluta tänka och agera. Fram med symaskinen den sista timmen av kvällen för här ska jag sy!

 peace and love, signed; ThereseHeavenstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0