25de octubre, no he can't read my poker face

 Det susar när jag vaknar och jag hör hur det smäller i taket. Det var nämligen samma feta fluga som tydligen flyttat in hos mig, den hetsåkte in i taket hela tiden. Tänk er att vakna pga en fluga? Jaja, men så var det ju bara att gå upp och äta något.. släpade benen efter mamma till källaren och hjälpte henne att rensa och städa lite där.
 Ibland måste man hjälpa till, speciellt då våran familj bara innehåller 2 personer :)

 Yesterday once more; Lov. Jag ska njuta av varje sekund, det är mitt löfte. Så jag började kvällen med Agnes och Isabelle, mysigt. Agnes åkte hem pga huvudvärk så jag och I hamnade hos Dennis en sväng, vi fick ett gott skratt där, grymt kul. När vi drog därifrån träffade vi Anna och Elin och utbytte några fraser. Ögonen höll på att somna, så det blev jag och Isabelle framför min dator filmtittandes. Gamla goa "Linas kvällsbok",  jag kan inte låta bli att skratta åt vissa saker dom säger.  Efter en timme gick jag med henne halva vägen sen fick jag sällskap tillbaka hem av Hanna och Jesper, trevligt!

 Tiden rusar iväg, idag är det lax som serveras
 Tjingeling, undertecknat; ThereseHeavenstone

 Inga bor i våran familj och Inga gör allt, hon diskar, städar och håller rent.. Jag tror jag ska köpa en present till Inga idag för hon har nämligen namnsdag! Grattis


Kommentarer
Postat av: Annnnna

tisdag?:) passar det lilla fröken

2008-10-25 @ 17:17:00
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0