27de octubre, hemligheter

Ja, jag orkar inte skriva idag. Jag kommer nu att avslöja en hemlighet, men dock inte hela. Vadå, om man säger A får man säga B. Men så är det inte när det gäller denna sak. För sanningen är att jag har två bloggar, en för mig själv och en mer ärlig som handlar om mitt liv. Tänker inte nämna adressen, för det är typ ingen som vet vad den heter. Möjligtvis två personer, men det är min personliga blogg där jag verkligen använder min skrivarglöd och leker med konsten att skriva. Och det är alltid lika roligt att läsa den, verkligen. Så jag njuter och skriver för mig själv ikväll. Synd :)

 Det får räcka för dagen, jag har nämligen annat för mig nu!

 Peace and love
signed by; ThereseHeavenstone<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0