27de octubre, the old me is dead and gone

 - Tid, vad ska det vara bra för?

 Så jag försökt använda min fantasi för att försöka hitta på något, i brist sitter jag i min tomma miljö framför datorn. Ska tid vara bra för att försöka komma på något man kan göra? Ska jag gå ut, ta en promenad i skogen kanske? Sy något, sitta och skissa i min ensamhet, eller ska jag bara sitta och se på när tiden bara tickar sin egen väg? Jag skulle kunna fortsätta läsa, fast jag har redan läst 60 sidor idag.. kanske sticka färdigt mina vantar? Städat har jag redan gjort, jag har ätit så jag är inte sugen på det precis..

 Nej, jag tror jag tar mobilen och ringer någon.

 tackochhej!
signed by; ThereseHeavenstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0