28de octubre, never ever again

Hejdå, hallå!

 Så jag har bestämt mig, jag åker iväg resten av lovet. Jag tar en paus från allt och alla, jag ska åka iväg långt bort från verkligheten. Jag ska även träffa pappa, känns som ett bra tag sedan jag såg han sist. Typ en månad, men det är ändå ett bra tag. Så jag har duschat, fixat till mig och klockan är bara lite över 10. Jag har varit vaken sen 07.20 eftersom jag somnade så tidigt igår.
 Nu när alla tankar far omkring med frågor som fick svar, men fler frågor dök upp på samma gång. Jag sitter vid datorn och det känns som att jag skriver ett "farväl-för-alltid-brev", lite patetiskt om man tänker efter. Jag har min väska stående på golvet bredvid mig, packad och klar. Jag har mobilen framför mig och jag bara väntar på att det ska ringa, att jag får beskedet om att resan verkligen blir av.

Jag har till och med glömt bort att äta, hur man nu lyckas med det. Så det blir en macka först!

 Ny kultur, nya miljöer, nytt rum, nya kläder, nya människor och ett helt nytt liv.

Ta hand om er, undertecknat; ThereseHeavenstone

Kommentarer
Postat av: Anonym

sagan, den dog..

2008-10-30 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0