30de octubre, delayed

 Så vart FAN HAR JAG TAGIT VÄGEN? Nej, juste. Ingenstans, lång historia om att det inte blev någon resa. En historia vi låter ligga bakom bokhyllan, där får den ruttna tills vi inte kan se den igen.. och vi drar nog aldrig fram den heller. hihi -.-

 Mamma har blivit min bästa vän det senaste dagarna och min bror har blivit en fiende. En fiende med vassa horn och bara morrar om man råkar nudda något som han äger. Ni som har syskon kanske känner igen er..
 Jag och mamma har planerat en resa nästa sommar och imorgon har vi stora planer. Idag/ikväll håller vi på att möblera om vardagsrummet. Kommer inte ihåg senast vi flyttade en möbel där.. haha, förmodligen när vi köpte en ny matta i våras. *fniss*

 Södra Bergets Spa Maskrosen. Deras slogan är "när kroppen mår bra kan även själen flyga"  vilket jag tycker låter, ganska intressant. Det blir då massa te, frukter och kalla drycker när man bara slappar och låter andra göra jobbet. Så min fredag förmiddag ska spenderas där med mamma och en vän. Där finns det även allt från tai chi till yoga, spännande!



 Kvällen kommer spenderas ensam hemma, eftersom mamma och vännen ska stanna på middag och show där. Skönt. Jag hade ingen lust att sitta och kolla på när "Telia-gubben" på reklamerna försöker göra sig rolig. Vad vet jag, men det är inte min smak direkt.

åter igen
signed by; Therese

och du.. sagan dog inte, den har precis börjat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0