3de octubre, uppdatering här på min weekendsemester

Så nu har jag tagit min packning och flyttat ett antal kilometer, långt bort från mitt vanliga vardagsliv. Mina vanor förändras under en helg och mina regler bryts, eller ja.. lättare sagt; jag äter mer onyttigt. Haha. Men jag har min weekend och andas och tar det lugnt, vilar ut, äter gott och sedan kör en fin hemkomst för att åter gå tillbaka till mitt mer normala liv med samma gamla vanor. Fullt schema och business upp i arslet.

Nu känner jag för något mer fantasifullt, ska nog gå en sväng. Kanske hyra en film eller två, köpa något gott att äta. Aldrig fel, för det är lika bra att skämma bort sig när det bara gäller en enda helg. En weekend är något speciellt, så jag tar vara på tiden.

Peace n' puss, undertecknat; ThereseHeavenstone<3



(hittade en liten webcam så jag tog ett kort och bjuder på det)
P.S. jag har diadem, jag har kort hår med diadem. Så coolt.
synd bara att man inte ser det på bilden!

lahme lahme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0