4de octubre, vi är inte efterblivna bara mentalt försenade

We are too deep in this shit. Yeah, we take this too serious.

 Min weekend har hitills varit otroligt avkopplande, med världens godaste mat. Igår var det någon fet köttbit som serverades med sallad osv.. Idag var det älg och hjort på menyn, vilket var otroligt gott. Jag har även unnat mig lite godis och diverse gott.

 Nog om mat, idag var jag i en fantasivärld i ungefär 20minuter. Jag måste verkligen berätta om hur härligt det var. Drömde om sommarens varmaste dagar, med en glass i handen och bara ligga och se ut över havet. Stillsamt och otroligt skönt. Kände värmen omkring mig. Men så var det ju inte riktigt så som jag hade hoppats på, första steget ur solariumet och jag möttes av kyliga vindar. Hösten är här, men jag tar vara på en mysig höstkväll och ser en otroligt fin film. The notebook, vet inte hur jag kunnat missat den i hela 4år. Men nu har jag sett den, vilket är stort.

 Resten av dagen har gått långsamt, men fridfullt. Regnet tog sin fart igen och jag har tagit igen min andning. Jag är helt plötsligt redo för en ny vecka med fullt schema. Tack och lov att det finns ställen man kan resa till och bara ta det lugnt, det tackar jag för!

 I must be crazy, undertecknat; ThereseHeavenstone<3



Min rumpa är ashet! Ja, det är inte som ni tror att det är. Jag menar inte att den är snygg och fint formad, fast det får ni ju tycka ändå.. om ni nu vill det. Ja, det är ju upp till var och en. Iallafall, jag ska komma till meningen med allt, det är bara så enkelt att jag brände mig idag när jag solade, och ja, vart? Jo, rumpan. Tack. Den är riktigt riktigt het nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0