5de octubre, datum på datum.. mycket att komma ihåg

 Min blogganda har försvunnit, bara blåst ut genom fönstret och jag hann inte greppa tag i den. Den drog sin väg. Kanske tar en paus från allt bloggande för att leta reda på den igen! So I'll keep on trying, just like the sun above I'll come shining trough..

 Min underbara ska släppa ett nytt album, 25 November, då kommer jag stå i affären och köpa det, först av alla. Rama in fodralet ovanför sängen och njuta av skivan. Jag längtar även tills den 14 oktober, dags för en ny låt! :) Grattis till karriären hjärtat! <3

 Nu är den många datum, snart är det även den 10oktober, då var det ett år sedan jag träffade honom för första gången! Ett helt underbart år tillsammans och fler ska vi dela :D :D <33

 Jo, idag var det avslutning för utesäsong/början för inomhus med laget på Nöjeshallen. Käkade först pizza sen var det 3 -kamp, gokart, laserhallen och sen var det sån här tjurridning! En garanterad lyckad dag, verkligen roligt kan jag säga! Gick vilt till under vissa perioder, haha..

 Happysmile~ Nu över till något viktigt, undertecknat; ThereseHeavenstone<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0